سفر - گردشگری - محیط زیست /// دل نوشت ها

کنوانسیون راهنمایان گردشگری2017

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۳۰ ق.ظ

به اتفاق تعدادی از دوستان حرفه ای ام دربهمن ماه سال 1395 تجربه جالبی را پشت سر گذاردم که نقطه عطفی در مسیر تمرکز من در کسب و کار توریسم به حساب می آید و این تجربه کمک در برگزاری کنوانسیون راهنمایان گردشگری2017 بود . بعد از این اتفاق عزم من برای فعالیت در گردشگری ایران جزم تر شد و یادگیری های بسیار مفیدی برای من اتفاق افتاد .

در این مطلب قصد دارم چند مورد مهم از یادگیری ها را ماندگار کنم :

1-     آموزش مستمر و بروزبودن حتی در کشورهایی که از نظرصنعت گردشگری برترینها هستند بسیار جدی است .

2-     این صنعت محدویت سنی ندارد. (سن بعضی از راهنمایان فعال بالاتر از 75 بود)

3-     در کشورما نیزامکان کار حرفه ای تیمی وجود دارد .

4-     تسلط به زبان کشورهایی که مشتری بالقوه و بالفعل ایران هستند مزیت رقابتی ایجاد می کند .

این مطلب ادامه دارد ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی