سفر - گردشگری - محیط زیست /// دل نوشت ها

گزارش تجربه یک گفتگوی دشوار

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹ ق.ظ

روز گذشته برای معلم و دوست خیلی عزیزم نوشتم :

محمد رضا جان

امروز کمی وقت گذاشتم تا پست مرتبطی رودر روزنوشتها پیدا کنم وتجربه این روزهای خودم رو با یه دوست عزیز و معلم بزرگوار مطرح کنم ولی موفق نشدم به همین دلیل زیراین پست نوشتم و همراه با قدردانی و تشکر از خودت ، به همه دوستان نازنینم که سالها این فرصت رو داشتیم که کنار هم در متمم و روزنوشته ها نفس بکشیم تبریک میگم که هشتمین سالروز متمم رو زندگی می کنیم .

 درطول دوسال گذشته که به اجبار کرونا امکان کاردر حوزه گردشگری خیلی سخت و تقریبا متوقف شده بود برای مدیریت مالی هزینه های روزمره خانواده ، سرمایه گذاری مشترک رو با یه دوست شروع کردم و با رعایت نکات مختلفی که از اینجا و متمم یاد گرفتم سعی کردم رابطه دوستانه رو ارتقا بدم و در عین حال با احترام به حفظ منافع طرفین از امکان ضررهای آتی جلوگیری کنم . طی دو ماهه اخیر به این جمع بندی رسیدم که ادامه رابطه داره سخت تر میشه و دیروز بعد از۲۰ ماه یه گفتگوی دشوار روبرای جدایی تجربه کردیم . گفتگویی که خیلی خوب شروع شد و با رعایت نکات اخلاقی و حرفه ای ، عالی ادامه یافت و نتیجه اش در هفته های آتی مشخص میشه . البته قطعا منظورم این نیست که همه چیز به نفع من تموم بشه .

دوست داشتم حال خوبم رو با معلم پرتلاش خودم و بقیه متممی های درجه یک تقسیم کنم (این صفت شامل خودم که فعالیتم چند ماهه کم شده نمیشه) وهمراه با ثبت این دل نوشته در روزنوشته ها سپاس عمیق و صمیمانه ام رو منتقل کنم .

زنده باد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۱۸
رسول فتح پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی