سفر - گردشگری - محیط زیست /// دل نوشت ها

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

از امروز فصل تازه ای برای من در گردشگری رقم می خورد . در این تجربه قرار است در کنار تعدادی از جوانترین و حرفه ای ترین دوستانم که محتوایی درجه یک و با کیفیت در حوزه گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی و البته متعهد به اصول محیط زیست و توسعه پایدار تحت عنوان فصلنامه گیلگمش تولید می کنند در زمینه بازاریابی و فروش و ‍CRM همکاری موثری داشته باشم .

بدیهی است با توجه به محدویتهای مختلف فرهنگی ، اقتصادی ( زمان محدود ، هزینه های مالی مرتبط ، بستری با اصطکاک زیاد برای عرضه کالای فرهنگی ناب ، تجربه کم همکاران و ضعف در تفکر سیستمی) در این مسیر با چالشهای فراوانی روبرو خواهم شد .

البته برای این چالشها آماده ام و تلاش می کنم حین یادگیری و رشد در مسیر این پروژه ، اثر مفیدی نیز در ارتقای محتوای گردشگری و فرهنگ در این مرز و بوم داشته باشم .

چند مورد به نظرم میرسد که برای پیگیریهای آتی و تحلیل مناسب روند های (صعود و یا نزول) مسیر شغلی بازاریابی در اینجا ثبت می کنم .

1- آموزش کامل روشهای علمی و کاربردی مهارت های بازاریابی و فروش (در دنیای دیجیتال و غیردیجیتال مثل دوره MBA متمم ، مشاوره با مدیران و کارشناسان باتجربه)

2- صبوری و انعطاف پذیری بلندمدت و با حداکثراثربخشی با هدف ارتقای بازاریابی و فروش

3- تعیین ستاره قطبی مسیر و تلاش مستمر در جهت بازسازی فعالیتها و برگشت به مسیر پیشرفت پروژه

4- مداومت در بهبود کیفی وضعیت موجود فروش و اسپانسرینگ فصلنامه در ابتدای همکاری و در بلندمدت سعی در عدم ایجاد موقعیت فداکاری و بروز حسرتهای آتی

5- تلاش برای بدست آوردن منابع معتبر بین المللی و مطالعه و بومی سازی مستندات مرتبط .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۹:۵۶
رسول فتح پور