سفر - گردشگری - محیط زیست /// دل نوشت ها

از امروز فصل تازه ای برای من در گردشگری رقم می خورد . در این تجربه قرار است در کنار تعدادی از جوانترین و حرفه ای ترین دوستانم که محتوایی درجه یک و با کیفیت در حوزه گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی و البته متعهد به اصول محیط زیست و توسعه پایدار تحت عنوان فصلنامه گیلگمش تولید می کنند در زمینه بازاریابی و فروش و ‍CRM همکاری موثری داشته باشم .

بدیهی است با توجه به محدویتهای مختلف فرهنگی ، اقتصادی ( زمان محدود ، هزینه های مالی مرتبط ، بستری با اصطکاک زیاد برای عرضه کالای فرهنگی ناب ، تجربه کم همکاران و ضعف در تفکر سیستمی) در این مسیر با چالشهای فراوانی روبرو خواهم شد .

البته برای این چالشها آماده ام و تلاش می کنم حین یادگیری و رشد در مسیر این پروژه ، اثر مفیدی نیز در ارتقای محتوای گردشگری و فرهنگ در این مرز و بوم داشته باشم .

چند مورد به نظرم میرسد که برای پیگیریهای آتی و تحلیل مناسب روند های (صعود و یا نزول) مسیر شغلی بازاریابی در اینجا ثبت می کنم .

1- آموزش کامل روشهای علمی و کاربردی مهارت های بازاریابی و فروش (در دنیای دیجیتال و غیردیجیتال مثل دوره MBA متمم ، مشاوره با مدیران و کارشناسان باتجربه)

2- صبوری و انعطاف پذیری بلندمدت و با حداکثراثربخشی با هدف ارتقای بازاریابی و فروش

3- تعیین ستاره قطبی مسیر و تلاش مستمر در جهت بازسازی فعالیتها و برگشت به مسیر پیشرفت پروژه

4- مداومت در بهبود کیفی وضعیت موجود فروش و اسپانسرینگ فصلنامه در ابتدای همکاری و در بلندمدت سعی در عدم ایجاد موقعیت فداکاری و بروز حسرتهای آتی

5- تلاش برای بدست آوردن منابع معتبر بین المللی و مطالعه و بومی سازی مستندات مرتبط .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی