سفر - گردشگری - محیط زیست /// دل نوشت ها

50 سالگی و شروع ده ششم زندگی

شنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵ ق.ظ

محمد رضا جان

این روزها آخرین روزهای دهه پنجم زندگی رو سپری کرده و وارد دهه ششم می شوم البته با توجه به رعایت رژیم غذایی و ورزش مستمر و بر خلاف ضرب المثل عامیانه سنم به پنجاه رسیده ولی فشاری روی هیچ جای بدنم نیست wink در عین حال مثل خیلی ازهم وطنانم پراز دغدغه ام و همچنان با موضوعات عجیب و غریب در این مملکت مواجه می شوم و سعی می کنم با کمی خوش بینی واقع گرایانه مراقب خودم و خانواده ام بوده و اجازه ندهم تا کمترین آسیب فکری و روانی به ما برسد . در سطح جامعه هم به اندازه توانم بر همین منوال عمل می کنم .

میدونم که شاگرد متممی فعالی نیستم و صادقانه این وضعیت فقط به خاطر تنبلی خودم نیست ولی در حال بازیابی خودم هستم تا دوباره در مسیر رشد قرار بگیرم و فقط به به بقا فکر نکنم .

دوست داشتم حالا که برای خالی نبودن عریضه این پست رو منتشر کردی ، این روزها را با شما دوست و معلم عزیزم به اشتراک بگذارم .

دوستدارت - رسول

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۲
رسول فتح پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی