سفر - گردشگری - محیط زیست /// دل نوشت ها

لحظه نگار - تور شیراز

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ق.ظ

با یادگیری هایی که از معلم بزرگوارم محمدرضا شعبانعلی داشته ام ، از امروز تصمیم دارم بعضی از تجربه های خودم را در دسته بندی موضوعی لحظه نگار در وبلاگ ثبت کنم . این موضوع علاوه بر مستندسازی ، برای خودم نیز تداعی هایی را خواهد داشت . سال 94 به اتفاق تعدادی از بازنشستگان عزیز صنعت پتروشیمی سفر چند روزه ای را در استان فارس و شهر شیراز تجربه کردیم . بعد از خودم کمترین سن همسفرانم 66 سال بود ولی مهربانی و شادابی ایشان بسیار برای من انرژی بخش بود .



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۶
رسول فتح پور

سفر

شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی