سفر - گردشگری - محیط زیست /// دل نوشت ها

سفر به سرزمین بلوچ - پیام قدردانی

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵ ق.ظ

در شروع سال95 فرصتی پیش آمد تا بک پکری و هیچهایک را در سفری به سرزمین کم نظیر بلوچها - استان سیستان و بلوچستان - تجربه کنم . در پایان این زندگی متفاوت چند روزه پیامی را به منظور قدردانی از دوستان جدید و عزیزم برایشان فرستادم که در اینجا آن را تکرار می کنم :

" بسیار خرسندم که در نوروز 1395 این فرصت را یافتم که در میان عزیزان هموطن بلوچی ام در استان سیستان و بلوچستان به ویژه شهرهای ایرانشهر،سرباز،چابهار و زرآباد چند روزی را زندگی کنم و دنیایی متفاوت را در کنار بلوچ ببینم . اما از نظر من بلوچ یعنی چه ؟

بلوچ یعنی اعتماد،محبت،حمایت و رفاقت و در یک کلام بلوچ یعنی خانواده یعنی امنیت کامل . برای تمامی هموطنان عزیزم آرزو می کنم که حداقل یکبار این نوع زندگی را حتی برای چند روز تجربه کنند و گرما و محبت را در زندگی آتی خود چند برابر نمایند .

بر خود واجب می دانم که صمیمانه و تمام قد از تک تک بزرگوارانی که به من برای ساختن این تجربه کمک کرده اند تشکر و قدردانی کنم .

به امید تکرار این تجربه

ارادتمند همیشگی بلوچ - رسول "

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی