سفر - گردشگری - محیط زیست /// دل نوشت ها

گردهمایی متممی ها

پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ق.ظ

روز پنج شنبه 26مرداد96 در مراسم گردهمایی متممی ها (کاربران سایت وزین متمم) شرکت کردم و تجربیات ارزنده ای را به دست آوردم .

1- مسیری را که در چند سال اخیر پیموده و در حال طی کردن آن هستم درست انتخاب شده و مسیر رشد و توسعه فردی و در نهایت ارتقای محیطی و جامعه است .

2- دوستان متممی من بسیار فهمیده ، مصمم ، اهل مطالعه و خواستار توسعه مهارتهای فردی و بلندآوازه کردن نام وطن بوده و در این مسیر دغدغه همراهی و توسعه سایر دوستان و هم وطنانشان را نیز دارند .

3-با دوستانی آشنا شدم که مثل خودم دغدغه سفر دارند و ایده پردازی هایی نیز در این خصوص انجام شد .

دوست دارم به یادگار آن روز باشکوه ازبرترین سایت مورد علاقه ام - روزنوشتهای محمدرضا شعبانعلی - تصویر متنی را که در کارت پستال اهدایی که به دست محمدرضای نازنین نوشته شده است در اینجا ثبت کنم .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۲
رسول فتح پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی