سفر - گردشگری - محیط زیست /// دل نوشت ها

قدردانی از بهترین معلم زندگی ام

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ب.ظ

معلم عزیزم
محمدرضا جان

ممنونم که کمکم کردی کنار بقیه متممی های نازنین شاگردیت رو بکنم .
ممنونم که کمکم کردی در سال ۹۶ وبلاگ نویسی رو شروع کنم و در حال حاضر برای نوشتن کامنت چند صد یا چند هزارکلمه ای در متمم و یا سیاه مشقهای وبلاگم راحتتر از گذشته بنویسم .
ممنونم که کمکم کردی براساس فایل آموزشی سال گذشته (حرفه ای گری) به صورت جدی تری در فضای آموزشی و کسب تجربه در توریسم قدم بردارم و اولین سفربرون مرزی رو تجربه کنم .
ممنونم که کمکم کردی کتابخون تر بشم و کریستالی و عمیق تر و آرام تر کتاب بخونم .
ممنونم که کمکم کردی تم سال ۹۷ خودم رو انتخاب کنم .
ممنونم که معلم هستی و همیشه ممنونت خواهم بود و به بهانه این پست بهترین ها رو برایت آرزو می کنم .


زنده باد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸
رسول فتح پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی